Een week onderweg!!!!!! - Reisverslag uit Cambrai, Frankrijk van TheetenJet - WaarBenJij.nu Een week onderweg!!!!!! - Reisverslag uit Cambrai, Frankrijk van TheetenJet - WaarBenJij.nu

Een week onderweg!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg

21 Augustus 2015 | Frankrijk, Cambrai

Hoi hoi! Ja, we zijn een week onderweg nu, 425 km gefietst tot nu toe.
gaat lekker, in weer en wind........Want veel wind hebben we en nog tegen ook! Regen alleen eerste dag 2 uur pittig. Zo te horen waren we op tijd weg uit Nederland he....
De tocht begon gelijk al goed:Theo gooide op terras de eerste avond al zijn bier en mijn port over mijn broek!!!!!!! Maar ja, snel weer nieuw besteld en mijn broek was zwart.....

waar hebben we zoal overnacht?
b&b in Zaltbommel : leuk!
toen in Breda bij broer en schoonzus: nog leuker !!
daarna b&B in België, in Lier. Daar stond geschreven:Als je ontbijtt op bed wilt, moet je in de keuken slapen!!!
De 4e nacht in Aalst, in eenvoudig hotel bij het station.
Toen in Leuze Fermont, hotel waar we wel direct wat konden drinken: karaf wijn en fles bier: bleek volgende dag 20 euro te kosten ............het was wel lekker.....
donderdag rustig aan gedaan: 20 km naar Tournai , leuk plaatsje , hotel aan centrale plein,
en vandaag zijn we Frankrijk binnengefietst en logeren we nu in Cambrai., al waar een grote Kermis bezig is, wij zitten rustig in b&b buiten het centrum,
"Mon doux repos" .

Nog geen mede Santiagogangers ontmoet!
prachtig mooi gefietst , langs de Mark, langs de Dender, en vandaag langs de Escaut.

Op wat knieklachten van beiden na , fietsen we heerlijk!

We gaan nu naar stadje wat eten scoren, zoals dat heet....

Hartelijke groeten vanuit het Franse!
Theo en Henriette

  • 21 Augustus 2015 - 19:09

    Christa :

    Hallo lieve vrienden , fijn dat het goed gaat. Alweer een week voorbij. Wat vliegt de tijd. Leuk om de verslagen weer te kunnen lezen. Voorzichtig met de knietjes. Bonne route. XX

  • 21 Augustus 2015 - 19:30

    Carin:

    Fijn om van jullie te horen. Al in Frankrijk! Wat heerlijk. Geniet er van.

    Lieve groetjes vanuit zonnig Maasbommel. Wij gaan ook lekker buiten pizza eten met uitzicht op kipjes en konijntjes. X

  • 21 Augustus 2015 - 20:40

    Paul:

    Ja, zeg, als al die blogs zo avontuurlijk klinken, dan krijg ik een droge strot van t wegslikken van de jaloezie! Nee, hoor, mooi verhaal en nieuwsgierig naar de volgende bier en wijn-avonturen!
    Overigens schrijf ik dit terwijl ik: jazeker! Een pizza aan t eten ben!!
    Paul.

  • 21 Augustus 2015 - 21:00

    Marian:

    Hallo samen,leuk jullie eerste verslag te lezen . Laat de pilsjes en de wijn goed smaken , vooral als ze zo prijzig zijn ! Wees zuinig op jullie knieën . Op dit moment zitten wij nog heerlijkbuiten. Veel succes voor de komende week.

  • 21 Augustus 2015 - 22:22

    Gerrald Suurd:

    Ga zo Door! Ik geniet lekker mee dmv jullie verslag! Succes en Geniet ervan!

  • 21 Augustus 2015 - 23:21

    Mariabudel:

    Sow hee, gaat weer lekker, na een week al Frankrijk, goed hoor!
    geestig dat briefje in dat b&b, in de keuken slapen , goeie !
    hier is het momenteel weer bijna tropisch, ik lig althans hier in nrd-frankrijk
    te zweten in mijn bed...
    houdoe, blijf schrijven , liefst vaak ! Geniet ik van !
    zoen,(schoon) zus Maria.

  • 21 Augustus 2015 - 23:31

    Mariabudel:

    Ps, niet vergeten bij alles "s'il vous plait " te zeggen, he, dat stellen de fransen erg op prijs , deux bières, s'il vous plait , enz....

  • 22 Augustus 2015 - 09:23

    Anthoon:

    Henriette en Theo veel plezier, ik kijk uit naar mooie fotos, groet anthoon

  • 22 Augustus 2015 - 20:36

    Els:

    Hoi Henriette en Theo, door jullie verslag lijkt het of ik gewoon met jullie mee fiets.
    Groetjes Els

  • 23 Augustus 2015 - 13:50

    Marion:

    Ik dacht net hoe zou het met ze gaan,leuk bericht en nog veel kilometers piet en marion

  • 23 Augustus 2015 - 14:21

    Marie-jose:

    heerlijk te lezen dat het jullie zo goed gaat. sterkte met de knietjes. groet mj

  • 23 Augustus 2015 - 20:11

    Irene:

    .....klinkt alweer heel tevreden!
    Geniet van de komende kilometers
    En kwijt thuis genieten mee....!
    Groet irene

  • 24 Augustus 2015 - 20:29

    Wies:

    Even kort berichtje, willen jullie voor Ton duimen, 25 aug. om 14.00 uur wordt hij aan de ruggewervel
    geopereerd (stenoze/vernauwing) erg spannend.

    liefs wies

  • 25 Augustus 2015 - 12:50

    Marian E.:

    Wat gaan jullie snel! Zonde van die pot bier en glas wijn! laat staan die nog schone broek (eerste week). Fijn dat jullie genieten van die mooie natuur, (tegenwind en regen). Hoort er allemaal bij...ik duim voor jullie knieën!

  • 27 Augustus 2015 - 19:09

    Mies:

    OK je nieuwe bericht staat ook al klaar om gelezen te worden, dus ben ik laat.
    Ga ik zo lezen.
    Blij te lezen dat het goed gaat en ga nu kijken of het nog zo is. Groetjes
    Mies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 20 Maart 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 12969

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 29 Oktober 2015

Theetenjet najaar 2015 naar Santiago

24 Maart 2012 - 01 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: