nog een kleine week.... - Reisverslag uit Westervoort, Nederland van TheetenJet - WaarBenJij.nu nog een kleine week.... - Reisverslag uit Westervoort, Nederland van TheetenJet - WaarBenJij.nu

nog een kleine week....

Door: Henriëtte enn Theo

Blijf op de hoogte en volg

09 Augustus 2015 | Nederland, Westervoort

hallo,bonjour buenos dias , we gaan weer paar maanden met de fiets op pad.
in 2000 zijn we in het voorjaar naar Santiago gefietst en nu gaan we dat in het najaar doen!
we maken op deze manier weer verslagen, vind je het leuk ze te lezen,bij deze de mogelijkheid.

a.s.zaterdag 15 augustus vertrekken we!
zo eind oktober - begin november komen we weer terug!
hartelijke groeten !

  • 09 Augustus 2015 - 17:26

    Carin:

    Lieve Theet en Jet,

    Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen. Wij gaan jullie volgen en zijn benieuwd naar jullie belevenissen.

    Weer een onvergetelijk mooie reis gewenst.

    Zoen uit Maasbommel van William en Carin en een lieve lik van Bobje ( die vorige week mee is geweest naar de Vanoise!)

  • 09 Augustus 2015 - 17:44

    Thera:

    Hoi sportief stel

    Ik wens jullie na al het pakken een hele fijne reis en kijk er zeker naar uit om al jullie belevenissen onderweg mee te mogen maken .

    Grootse reis weer.

    Groeten Thera

  • 09 Augustus 2015 - 18:36

    Marion:

    Goede voorbereiding,fijne tocht en gezond weer terug,marion en piet xx

  • 09 Augustus 2015 - 19:48

    Johan:

    Ik b en benieuwd, ga proberen jullie te volgen. Tot binnenkort, op de 16e aug. al.

  • 09 Augustus 2015 - 21:00

    WimJ:

    Alle info op de GPS? Veel succes met de aanstaande reis!

  • 09 Augustus 2015 - 22:41

    Paul:

    Bon Courage!! En een mooie en spannende reis gewenst!!!

  • 10 Augustus 2015 - 09:57

    Dorien:

    Goede morgen, een fantastische fietstocht toegewenst, ik ga je verslag volgen.

  • 10 Augustus 2015 - 19:45

    Jappie:

    Ook ik wens jullie dierbare vriendje en vriendinnetje , een hele ontspannende, plezierige, ontstuimige en mooi weer reis toe. Hopelijk heb ik een kleine bijdrage kunnen leveren in de voor bereiding , zoals banden oppompen . Lieve Luitjes geniet van al het mooie wat op jullie pad komt. En heelveel goeds tijdens de reis, en tot later.

  • 10 Augustus 2015 - 20:51

    Wies:

    Hoi,

    Zoals afgesproken, volg ik jullie gaarne, en ga van jullie verhalen genieten.

    Ga .... en start
    volg jullie hart
    volg jullie droom
    met de liefdevolle stroom.

    liefs wies

  • 13 Augustus 2015 - 12:48

    Marian:

    Vanaf mijn werk (in de pauze uiteraard) ga ik weer genieten van jullie reis en reisverslag. Ik wens jullie een mooie, avontuurlijke, gezonde en gezellige reis toe!

    Groet en liefs,
    Marian

  • 18 Augustus 2015 - 23:03

    Janneke:

    Leuk om jullie verslag te volgen.
    Ik wens jullie een hele fijne fietstocht, veel geluk, gezelligheid en gezondheid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 20 Maart 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 12982

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 29 Oktober 2015

Theetenjet najaar 2015 naar Santiago

24 Maart 2012 - 01 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: