correctie facebook - Reisverslag uit Louriçal, Portugal van TheetenJet - WaarBenJij.nu correctie facebook - Reisverslag uit Louriçal, Portugal van TheetenJet - WaarBenJij.nu

correctie facebook

Door: TheetenJet

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2012 | Portugal, Louriçal

Dag daar!
we hebben net zelf geprobeerd de foto,s op te zoeken en zien nu dat we de naam verkeerd gespeld hebben. Wij hebben nu gezocht op :
dkixot.com Dat is de site van de fotograaf Manuel
Peixoto en onder hoofdstukje Foto's vind je camino never ends foto's en daar staan we op hi hi hi .......

we zitten hier rustig op de laptop van Hans en Irene te typen van Camping O Tomango in Casas Brancas bij Lourical, 20 km boven Leiria.
Ja, we staan eindelijk op een camping maar gelukkig wel in een caravan,want koud is het!!!!!
's nachts 3 graden,overdag 15. Bij jullie al niet veel beter geloven we!
Regen en onweer vannacht en vandaag weer zonneschijn: lekker rustdagj.

Gisteren een heuse klim gehad van 7% ,niet zo'n ramp maar dat verkeer........op een smalle weg d.w.z. haast geen vluchtstrook. Er liggen hier 2 prachtige snelwegen maar er moet tol betaald!!
en dat kunnen/willen de portugezen niet dus scheuren met hoge snelheid langs ons heen....
levensgevaarlijk en niet leuk.
Met knie gaat echt goed.wel gevoelig dat blijft.

Morgen gaan we langs de kust verder langs een,volgens de campingbaas/bazin , mooi fietspad.

en Jos, wees niet bang dat ik niet aan mijn tax Port kom........

Leuk alle reacties te lezen!!!!!!!!!

groetjes, comprimentos ,adeus!
tjet

  • 06 April 2012 - 18:56

    Antoine:

    Ik gun jullie een mooi fietspad hopen dat de campingbaas gelijk heeft.
    Ik twijfel geen seconde dat je niet aan je tax komt daarvoor heb je tenslotte vakantie. Het is hier ook koud schrale troost.

  • 07 April 2012 - 07:41

    Wilma:

    hoi tjet,

    Ja heb nu wel de foto`s gevonden van jullie, klopt het dat het er 2 waren??? ziet er leuk uit veel fietsplezier verder.

    fijne paasdagen

  • 07 April 2012 - 15:10

    Marion En Piet:

    Ja de temp.is hier ongeveer hetzelfde,dat lijkt me vreselijk fietsen,maar nu weer een leuk traject lees ik.Goed dat 't lukt met je knie.Kunnen wij die reacties ook lezen van de anderen?lieve groet van ons en wat mooier weerP&M

  • 07 April 2012 - 19:50

    Mariejose:

    misschien maar goed dat het niet zo warm is kunnen jullie wennen. ik geniet van jullie stukjes, volg het met belangstelling. hier alles oke, johan is weer veilig thuis met grooooostse verhalen. geniet en ik volg jullie groet mj

  • 11 April 2012 - 11:35

    Marian Evers:

    Ik lees jullie berichtjes lekker mee op mijn werk, uiteraard in de pauze. Leuk om te lezen! passen jullie wel goed op met dat verkeer... weet het nog goed van Frankrijk samen met Gonnie!! Genietse en ik kijk uit naar jullie volgend berichtje!
    Groetjes en liefs van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Louriçal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2012

thuis!

27 Juni 2012

bijna thuis.

16 Juni 2012

France

30 Mei 2012

3e etqppe

20 Mei 2012

de cirkel is rond!

Actief sinds 20 Maart 2012
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 12989

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 29 Oktober 2015

Theetenjet najaar 2015 naar Santiago

24 Maart 2012 - 01 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: